2011. szeptember 22., csütörtök

Macskamadonna


(Amerigo Tot a Csontok és szemaforok című munkájával valamint Dzsingisz Kánnal és Démoszthenésszel a Glamour 1950. áprilisi számában)

Régóta keresek olyan felvételt, ahol Amerigo Tot híres-neves macskáival látható. A new yorki csomagban végre találtam ilyet. Mellékelek hozzá egy idézetet egy 1954-es interjúból:

"Rendbetettem a szívügyeket, és hazavittem két macskát, az egyiket Dzsingisz Kánnak neveztem el, a másikat Démoszthenésznek, aki pösze, mint egy ember; és nem könnyű érzés, mert amikor megszólal, hallom a kinti macskákat nevetésben kitörni. Megsajnáltam, és lerajzoltam Madonnaként egy gyerekkel, avagy egérrel. A macskák nevettek egy semmiségen, és úgy feldühödtek, mint ahogy a szegények. Épp ezért azt tanácsolom nektek, hogy figyeljetek a macskákra és a szegényekre ebben az időszakban. Én is ezt teszem a műveimben."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése